PUMA #PowerUp
Event | PUMA | 2019
W poniedziałek 11 marca w Praskiej Drukarni w Warszawie PUMA zaprezentowała POWER UP Pack, czyli nową generację butów piłkarskich. Podczas wyjątkowego piłkarskiego eventu można było testować nowe modele.
POWER UP Pack łączy prawdziwy świat piłki nożnej z wirtualnym światem gamingu. Stąd specyficzna kolorystyka butów PUMA ONE (niebieskie) i PUMA FUTURE (czerwone). Dzięki nim gracze mogą odblokować nowe zdolności, zupełnie jak w grze.
– Spotkaliśmy się na evencie PUMA POWER Up, by zaprezentować możliwości nowych butów. Temu służyły poszczególne stanowiska, na których można było zbadać parametry kluczowe dla każdego piłkarza: refleks, siłę, celność czy szybkość” – powiedziała Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing Eastern Europe PUMA.
Gośćmi wydarzenia byli dziennikarze, piłkarscy influencerzy, partnerzy PUMA oraz ambasadorzy marki, czyli piłkarze: Łukasz Piszczek (Borussia Dortmund), Kuba Rzeźniczak (Karabach Agdam), Mateusz Wieteska (Legia Warszawa), Łukasz Trałka, Maciej Makuszewski i Robert Gumny (Lech Poznań) oraz Paweł Tomczyk (Piast Gliwice).