powerup.png

PUMA #PowerUp

Event | PUMA | 2019

W poniedziałek 11 marca w Praskiej Drukarni w Warszawie PUMA zaprezentowała POWER UP Pack, czyli nową generację butów piłkarskich. Podczas wyjątkowego piłkarskiego eventu można było testować nowe modele.

POWER UP Pack łączy prawdziwy świat piłki nożnej z wirtualnym światem gamingu. Stąd specyficzna kolorystyka butów PUMA ONE (niebieskie) i PUMA FUTURE (czerwone). Dzięki nim gracze mogą odblokować nowe zdolności, zupełnie jak w grze.

– Spotkaliśmy się na evencie PUMA POWER Up, by zaprezentować możliwości nowych butów. Temu służyły poszczególne stanowiska, na których można było zbadać parametry kluczowe dla każdego piłkarza: refleks, siłę, celność czy szybkość” – powiedziała Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing Eastern Europe PUMA.

Gośćmi wydarzenia byli dziennikarze, piłkarscy influencerzy, partnerzy PUMA oraz ambasadorzy marki, czyli piłkarze: Łukasz Piszczek (Borussia Dortmund), Kuba Rzeźniczak (Karabach Agdam), Mateusz Wieteska (Legia Warszawa), Łukasz Trałka, Maciej Makuszewski i Robert Gumny (Lech Poznań) oraz Paweł Tomczyk (Piast Gliwice).

PUMA POWER UP 169 30sek