TheProduction.

Eva Longoria - otwarcie Posnani

Na zlecenie agencji Walk braliśmy udział w produkcji otwarcia galerii Posnania. Nasz zespół odpowiedziany był za przygotowanie i egzekucję scenariusza imprezy, booking artystów w tym przede wszystkim zaproszenie do Posnani Evy Longorii.

POSNANIA to unikatowe centrum zakupów, a zarazem największa inwestycja handlowa w Europie Środkowej o powierzchni 100 tys. m2 i wartości 1,2 mld PLN.

W deszczową środę, Posnanię odwiedziło ponad 42 000 gości. W kolejne trzy dni – ponad 300 tysięcy osób, w miesiąc – 1,3 mln. Wydarzenia otwarcia odbiły się też szerokim echem w polskiej i zagranicznej telewizji (ponad 2 000 publikacji w miesiąc, AVE – 3 mln pln). I najważniejsze – zarówno polskie gwiazdy, jak i Poznaniacy pokochali Posnanię – Lifestyle & Shopping Centre!

Posnania_1.jpg

Walk / APSYS Polska - Posnania Grand Opening / 2016

Posnania_3.jpg
Posnania_2.jpg