Eva Longoria - otwarcie Posnani
Na zlecenie agencji Walk braliśmy udział w produkcji otwarcia galerii Posnania. Nasz zespół odpowiedziany był za przygotowanie i egzekucję scenariusza imprezy, booking artystów w tym przede wszystkim zaproszenie do Posnani Evy Longorii.
POSNANIA to unikatowe centrum zakupów, a zarazem największa inwestycja handlowa w Europie Środkowej o powierzchni 100 tys. m2 i wartości 1,2 mld PLN.
W deszczową środę, Posnanię odwiedziło ponad 42 000 gości. W kolejne trzy dni – ponad 300 tysięcy osób, w miesiąc – 1,3 mln. Wydarzenia otwarcia odbiły się też szerokim echem w polskiej i zagranicznej telewizji (ponad 2 000 publikacji w miesiąc, AVE – 3 mln pln). I najważniejsze – zarówno polskie gwiazdy, jak i Poznaniacy pokochali Posnanię – Lifestyle & Shopping Centre!