TheProduction.
02141007163730_IMG_6613-22_large.jpg

Grolsch - Pianina Miejskie

Na ulicach Warszawy i Wrocławia pojawiły się kolorowe pianina. To element akcji „#ZaGrolschKultury” marki Grolsch. Za pomysł i realizację kampanii odpowiadało TheProduction.

Pianina można było oglądać i grać na nich m.in. na rynku Starego Miasta we Wrocławiu, przy Kinie Nowe Horyzonty czy przy warszawskim placu Zbawiciela. Były one obecne w przestrzeni miejskiej przez dwa tygodnie.

Każdy instrument to dzieło sztuki stworzone przez znanych artystów. Wygląd pianinom nadali m.in. fotograf i designer Justyna Buba Purzycka oraz Wiur i Foxy – autorzy kilku charakterystycznych murali w Gdyni, Zuzanna Rajewska – laureatka tegorocznej edycji konkursu Grolsch Bottle Art. Do realizacji projektu dołączyli również twórcy blogów „Dziewczyny nie płaczą” i „Kultura podwórka”.

Kampania została nagrodzona w plebiscycie Golden Arrow.

 
goldenarrow.png
 
 

Grolsch - Pianina miejskie

02141007163838_IMG_65822_large.jpg
02141007163758_IMG_63755_large.jpg
02141007163730_IMG_6613-22_large.jpg