Papaya Young Directors 2018
Event | Papaya Films | 2018
Mieliśmy wyjątkową przyjemność wyprodukować jubileuszową, piątą galę Papaya Young Directors
Papaya Young Directors to jedyny w Polsce konkurs dla młodych reżyserów, kierowany zarówno do studentów, absolwentów, jak i osób bez dyplomu. W tym roku twórcy mierzyli się z briefami EB, McDonald's, DPD, Sprite'a, Fundacji Orange, a także PZU. Spośród 860 złożonych eksplikacji, wyłoniono 12 autorów najlepszych prac, którzy walczyli o finałowe laury. - Finaliści 5. edycji patrzą na format reklamowy bez uprzedzeń i stereotypów. Są odważni i kreatywni, nie przeraża ich krótki czas na realizację filmu. Tegoroczne prace udowodniły, że młode talenty czekają na odkrycie. - dodaje Kacper Sawicki executive producer w Papaya Films.
Grand Prix trafiło w ręce duetu kreatywnego Tomasza Chrapusty i Katarzyny Czeżyk. Ich film to autorska wariacja na temat kampanii „Tymczasem", będącej przedmiotem tegorocznego briefu. Pierwszą nagrodę zdobyła Tessa Moult-Milewska za film dla DPD „Czerwony kapturek". Druga nagroda przypadła Michałowi Radziejewskiemu – reżyserowi spotu dla McDonald's „Dwa słowa".